Vzgojiteljici sva za otroke pripravili nekaj fotografij tržnice, ki smo ji si jih skupaj ogledali. Preko pogovora smo ugotavljali, kaj je na fotografiji, kaj se prodaja na tržnici in zakaj tržnice sploh so. Otroci so znali poimenovati stojnice, besede tržnica pa niso poznali. En otrok je povedal, da tržnico obiskuje na morju, ostali otroci na tržnico ne hodijo. V naslednjih dneh smo začeli s pripravo pripomočkov za tržnico. Otroci so si izdelali papirnato denarnico in denar. Vsak otrok je “napisal” nakupovalni seznam. Skupaj smo določili cene za posamezno sadje in zelenjavo ter sestavili cenik. Dogovorili smo se, da dva otroka v vrtec prineseta blagajno. Nekaj otrok je v vrtec prineslo pletene košare, ki so jih uporabili za nakupovanje. Pogovarjali smo se, zakaj je boljše za nakupovanje uporabiti pleteno košaro kot plastično vrečko. Za prodajo na tržnici smo uporabili plastično sadje in zelenjavo, ki jih imamo v vrtcu. Igra tržnice je v oddelku potekala več dni. Otroci so se preizkusili v vlogi kupcev in prodajalcev. Prodajalec je pri prodaji uporabljal tudi previsno tehtnico. Otroci so se v vlogo prodajalcev in kupcev na tržnici dobro uživeli in so se igro tržnice radi igrali.
Zapisala Tina Nikolić



