V januarju je bila naša tema Medo je bolan. Veliko smo se pogovarjali o bolezni, počutju v času le-te in načinih zdravljenja.

8.1 (22) 10.1 (2)

 

Prebrali smo pravljico Medo je bolan in kmalu so zboleli tudi naši medvedki ter dojenčki, ki smo jih poskušali pozdraviti s crkljanjem, kuhanjem čaja, pokrivanjem. Nato pa je zbolela še Vida. Imela je popolno oskrbo, zato si je hitro opomogla.

8.1 (15) 8.1 (21) 8.1 (24) 8.1 (22) 8.1 (27) 8.1 (6)8.1 (8)

Veliko smo se igrali s sanitetnim materialom, ki nam ga je priskrbela Jakova mamica. Oblačili smo se in se spremenili v prave zdravnike in zdravnice. Spoznavali in poimenovali smo predmete, ki jih zdravniki uporabljajo za zdravljenje in nego. Skrbeli smo za bolne igrače jih  povijati in jim tako pomagali igračam, da so se dobro počutile.

10.1 (2)  10.1 (10) 10.1 (21)10.1 (3)10.1 (23)

14.1 (1)

Otrokom je bil zelo zanimiv stetoskop, s katerim so lahko poslušali bitje svojega srca.

10.1 (11) 10.1 (13)

Pogovarjali smo se o zdravi prehrani in v revijah poskušali poiskati fotografije zdrave prehrane ter jih izrezati, kar nam je šlo še kar dobro od rok.

15.1 (5) 15.1 (1)

Prepoznavali in poimenovali smo sadje in zelenjavo na fotografijah ter iz delov sestavljali celoto.

16.1 (53)

Nekaj smo prispevali tudi k svojemu zdravju, saj smo pripravili kar nekaj vrst čajev. Da, imeli smo pravo čajanko! Najprej smo vohali in opazovali čajne vrečke, nato pa smo jih prelili z vročo vodo, ki smo jo segreli v čajniku. Ta nas je s piskom opozoril, da je voda pripravljena za čaj. Vsak je lahko poskusil vse vrste čaja in zanimivo je bilo, da so bili otrokom všeč prav vsi okusi, čeprav so bili tako različni.

22.1 (7) 22.1 (18) 22.1 (20) 22.1 (28) 22.1 (31) 22.1 (42) 22.1 (52) 22.1 (58) 22.1 (62)

Iz čaja smo skupaj pridobili naravno barvo. Otroci so bili presenečeni nad barvo, ki je nastajala, ko so čaj namakali v vodi. Nato so se lotili slikanja in nastala je zanimivo skupinska risba.

24.1 (2) 24.1 (5) 24.1 (7) 24.1 (23) 24.1 (28)

Igrali smo se z lesenimi koleščki, ki so bili otrokom izredno všeč. Z njimi so razvijali vedno bolj domiselno in inovativno igro. Gradili so stolpe, jih spuščali po tulcih, nalagali na različna vozila, jih uporabili v kuhinji. Skupaj smo ugotovili, da so preproste igrače in še posebej naravni material velik prispevek k razvoju otrokove igre in kako malo je potrebno, da otrokom popestrimo že tako zanimivo igro.

9.1, (13) 9.1, (25) 9.1, (27)

9.1, (8) 9.1, (11) 9.1, (14) 9.1, (15) 9.1, (17)

Naš raziskovalni kotiček je zaživel tudi v novem vrtcu. Kako lahko lesene koleščke, ko jih spustimo po tulcih, zberemo v kozarcu, je ugotovil Jaka in bil nad svojo idejo ter tudi končnim rezultatom izredno zadovoljen.

16.1 (76) 16.1 (75) 16.1 (79)

Velikokrat ob tem sodeluje več otrok. Sestavili so dolg tunel in ugotavljali, ali bodo leseni koleščki prišli do konca tunela. Če je šlo kaj narobe, so tulce hitro popravili in z igro nadaljevali.

16.1 (68) 16.1 (70) 16.1 (74)

 Večkrat smo se odpravili ven in pri igri s snegom izredno uživali.

18.1 (4) 18.1 (5) 18.1 (17) 18.1 (22) 25.1 (10) 25.1 (31) 25.1 (50) DSCN2077 30.1 (30) 30.1 (35) 30.1 (23) 30.1 (28) 30.1 (25)

Karmen in Vida

 

 



 

Dostopnost